سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى و درنگ از یک شکم افتادند و هر دو از همت بلند زادند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 تیر 31 , ساعت 3:55 صبح

دانلود آهنگ جدید ماه عاشقی از نوید یحیایی 

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی بالینک مستقیم از پارلین موزیک

سایت دانلود آهنگ جدید | بهترین رسانه دانلود آهنگ با لینک مستقیم شامل دانلود جدیدترین آهنگ های غمگین و شاد ایرانی است برای دانلود آهنگ از سایت ما کلیک کنید

دانلود آهنگ ماه عاشقی از نوید یحیایی,دانلود آهنگ یه ساله که چشم انتظارم خدا به مهمونیه با تو دعوت بشم,دانلود اهنگ جدید ماه عاشقی,دانلود ترانه ماه عاشقی,دانلود اهنگ های جدید نوید یحیایی,دانلود اهنگ ماه عاشقی با صدای نوید یحیایی,دانلود ترانه ماه عاشقی از نوید یحیایی,دانلود اهنگ های جدید,دانلود آهنگ,متن اهنگ ماه عاشقی از نوید یحیایی

ترانه : امید طهماسبی , تنظیم و میکس و مستر : حسین غمگین

ویلن ارکستر : احسان رنجور , قانون : سهند یعقوبی

دانلود آهنگ جدید ماه عاشقی از نوید یحیایی با لینک مستقیم | دانلود ترانه و آهنگ جدید عاشقی از نوید یحیایی به همراه متن اهنگ یه ساله که چشم انتظارم

این آهنگ تیتراژ برنامه ماه رمضان می باشد.

Navid-Yahyaei-Mahe-Asheghi

 

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی :

یه ساله که چشم انتظارم خدا به مهمونیه با تو دعوت بشم

تو هم صحبت مهربمونه منی کنار تو لبریز آرامشم

میشه تویه این خونه راهم بدی میشه باز یه مهمون حسابم کنی

میدونم که سخته ببخشی منو تو میتونی حتی جوابم کنی

واسه با تو بودن خدا حاضرم تمومه چیزایی که دارم بدم

به عشق تو حتی بمیرم کمه نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم

دانلود آهنگ جدید ماه عاشقی از نوید یحیایی

واسه با تو بودن خدا حاضرم

تمومه چیزایی که دارم بدم

به عشق تو حتی بمیرم کمه

نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم

واسه با تو بودن خدا حاضرم تمومه چیزایی که دارم بدم

به عشق تو حتی بمیرم کمه نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم

دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دستامو بگیر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید دستامو بگیر از میثم ابراهیمی با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی من عاشقه تویی شدم که سخت عاشقه منی از میثم ابراهیمی

ترانه : حدیث دهقان , آهنگ : فواد غفاری , تنظیم : امیربهادر دهقان

این آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم 2 می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ انرژی هسته ای از امیر تتلو,دانلود آهنگ انرژی هسته ای,دانلود ترانه انرژی هسته ای از امیر تتلو,دانلود آهنگ های جدید امیر تتلو,متن آهنگ انرژی هسته ای از امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام انرژی هسته ای,دانلود آهنگ من نه معلم هندسه و ریاضیم نه,دانلود آهنگ اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه

دانلود آهنگ فوق العاده زیبایی امیر تتلو بنام انرژی هسته ای با بهترین کیفیت از پارلین موزیک

متن آهنگ جدید امیر تتلو بنام انرژی هسته ای :

اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه

اگه صلحه که این تنها چیزه که نور راه منه

من یه ایرانیه بی ریام که مخالف درگیریام

وگرنه اگه زور باشه میمونم توی راه تنه

دانلود آهنگ جدید انرژی هسته ای از امیر تتلو از پارلین موزیک

بارون و پاکی از آسمونه اما

طوفان و رعد و برق و تگرگم واسه اونه

آتیش هم میسوزونه هم گرما واسه خیلیاست

آب هم غدقت میکنه هم رفع همه تشنگیات

منفی و مثبت هر دو لازم و باهم تو خونه ماست

یه سلاح هم میکوشه هم امنیت واسه خونه هاست

این حق مسلم ماست خلیج مسلح فارس

این حق مسلم ماست خلیج مسلح فارس

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو انرژی هسته ای

دانلود آهنگ جدید انرژی هسته ای از امیر تتلو از پارلین موزیک

من نه معلم هندسه و ریاضیم نه

قاطیه بازی سیاسی ام نه

میدونم چی میگذره تو این مملکت نه

میدونم کی کی به کجا حمله کرد

ولی میدونم یه بوی خسته ای میاد

هر چیزی یه انرژی هسته ای میخواد

اگه قوی نباشی توی قلمرویت میتونه هر نظر بسته ای بیاد

یکی مثل بابا واسه خونواده مثه جذبه بعد یه رخ شوخ ساده

مثل ابر که سقف واسه ی آسمون و بارون

اگه رعد و برق نبود میکردن آسمونو داغون

واسه دزد یه چیزی مثل پاسبون و باتوم

دانلود آهنگ جدید انرژی هسته ای از امیر تتلو از پارلین موزیک

یه امنیت لازمه واسه روز ناجور

یه نیرو واسه جلو انداختن رامون

یه چیزی مثل نانو واسه ساختن دارو

این حق مسلم ماست خلیج مسلح فارسپ

این حق مسلم ماست خلیج مسلح فارس

سکوت واسه مجسمه ها ، داد بزن فریاد بزن

دانلود آهنگ جدید انرژی هسته ای از امیر تتلو با لینک مستقیم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ